Shoppat

Eftersom att min kamera är kvarglömd hos min kompis som jag nyss märkte tänkte jag visa er plaggen genom att kopiera bilderna från hemsidorna där jag har handlat.

Denna svarta kjol köpte jag hos shestore för 599 kronor som är på rea just nu.

Lily by Jofama

Köpte denna rock från hem för 699 kronor. Bra till hösten som kommer nu eller är här:P




Här kommer mitt favoritplagg från hm som kostar 499 kronor.


Dessa skor kommer från scorett och kostar 2200 kronor och jag älskar dem.



Sedan köpte jag några bas t-shirts i olika färger från HM som inte är märkvädriga just därför tänkte jag inte visa dem men dem kosta 98 kronor styck och oftast finns jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0