Skinnjacka

Nu är det väldigt inne med skinnjackor som ni alla kanske har märkt, men det kan vara väldigt dyrt med skinnjacka. Så därför ska jag ge er lite tips på vart ni kan hitta snygga jackor för ett bättre pris men då är det inte alla gånger det är äkta skinn. Huvudsaken är att jackan är fin och att man är nöjd med den, gäller detta för er också så kan ni titta genom bilderna och få lite tips. 


Jacka är i skinnimitation och är en kort MC- modell. Den finns på H&M och kostar bara 399 kr.


Ni hittar även en annan variant på H&M, dock är det här äkta skinnjacka och har lite mer detaljer. Den går på 1499 kr.

Ni hittar även en skinnjacka på http://www.chicy.se/shop/. Denna jacka har båda Storbloggaren Kenza och Stina - lee.
Den går på 989 kr och finns i tre olika färger.

Här har ni lite och välja på .. har även några andra jackor som jag ville visa er men då skulle inlägget bli hur långt som helst. Jag kan ju inte så mkt om bloggen än så .. Men ni får gärna lämna ett kommentar och säga vad ni vill att ska tipa er om .


Kommentarer
Postat av: BECCA

Vadå nu är det inne med skinnjackor! Det har det ju vart i skit många år nu ju, jag har har typ 3 st, köpte den första i 9:an och det var några årsen nu.

2009-08-21 @ 16:02:27
URL: http://beccapizarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0