Mascara

Nu tänkte jag ge er tips på en bra mascara som jag har använt ett tag. Under en lång tid har jag letat efter en bra mascara som förlänger ögonfransar eftersom jag själv har väldigt korta. Jag har testat ganska många under mina dagar men den som har varit bäst är Loral Double Extension. Jag brukar dock hoppa över att använda det vita eftersom att jag tycker att det kan se kladdigt ut i slutändan vilket jag inte gillar. Ögonfransarna ser också fylligare ut när man har kletat på denna. Den finns i de flesta butiker och kostar runt 130 kronor. Denna råder jag med fullkomlig ärlighet.


Kommentarer
Postat av: Sofiie

Kanske borde testa den, det är många som säger att den är bra! Tack för tipset!

2009-08-20 @ 17:00:08
URL: http://sofiebichler.blogg.se/
Postat av: Sara

Den har jag också provat, den funkar fakiskt! Jättefin blogg :D

2009-08-20 @ 17:13:27
URL: http://essiochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0